2012-05-24

Down to earth

Milí čtenáři,
Včera jsme se zmiňovali o new inu a právě dnes ho můžete vidět na nás. U Míši je to ''áčková'' sukně, kterou všude sháněla. Je z H&M za 300,- a plánuje koupit ještě jednu gepardí. U Kikís je to roztomilé tílko se srdíčkami, také z H&M za 250,-
Vzhledem k větru, který dnes opět byl jsou fotky zase v ne moc dobré kvalitě. Vše lítolo! vlasy..sukně... no hrozný :D
Obě máme zálusk na nějaký kousek v mint barvě. V H&M jich mají te´d spoustu, tak určitě v nejbližší době bude určitě nějký ten mint new in :) Jaký je váš vztah k této barvě? :) plánujete si také nějaký kousek do svého šatníku pořídit? :)


vše H&M





vše H&M a kraťasy- ZARA






8 komentářů:

  1. Ta sukně je překrásná! :) Super úlovek. :))

    OdpovědětVymazat
  2. tak hned první fotka je díky větru naprosto dokonalá :D opět vám to sekne holky :)

    mint jsem si nedávno koupila sukni, ale docela mi vadí, jak je teď ta barva strašně "moderní" a všichni jí musí mít...takže asi dál pokračovat už nebudu, protože se mi moc plout s davem nechce ;) nebo si nakoupím hromadu mint oblečení a začnu ho nosit příští rok :D

    OdpovědětVymazat
  3. top i sukně se mi líbí, obojí je krásný...a já mint barvu přímo žeru :) :D

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé new in! :) Mám mint kalhoty - do cca půlky lýtek z H&M za 249,- :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hy doll! This is beautiful! Do you wanna follow each other on GFC? and like on facebook? Kisses from Romania!

    FashionSpot.ro

    OdpovědětVymazat
  6. Hello dear,
    maybe you would like to follow each other's blogs with GFC or via bloglovin? or even both?

    wolffashion.blogspot.com

    have a nice day!
    gV

    OdpovědětVymazat