2014-02-06

DENIM

Po dlouhé době jsem si vzala nadkolenky, ale pod kozačky. Líbí se mi to a je to i celkem praktické. Také jsem znovu vytáhla tuhle denim košili, která se mi pod kabátem zmuchlala :(. Vzala jsem si kožené kraťasy, které mě nikdy neomrzí a tím můj outfit končí. Konečně mám zlaté hodinky, které uvidíte snad v příštím outfitu. Mějte se krásně a s láskou Kikiš :*







7 komentářů:

  1. Máš teď super nohy Kikiš! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to parádně, ale jednou zmrzneš, Kik :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nosím přes to kožíšek a není mi zima :D, jen ho nechci fotit na každý outfit, když víte jak vypadá :)

      Vymazat
  3. Je to skvělý ale nebyla Ti trochu zima? ;D

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou se k tomu ta zmuchlaná košile docela hodí :D Taky bych chtěla zlatý hodinky :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi strašně krásná :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty nadkolenky jsou super!!!
    http://haiskasstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat