2014-01-27

Disco Pants

 Disco pants miluji už od chvíle, kdy jsem je poprvé zahlédla v New Yorku. Konečně přišla ta chvíle a už i já je mám! Líbí se mi, že působí jako kožené. Včera když jsme byly s Kikís na nákupech v Praze jsem ulovila více kousků ze slev. Další věcí jsou tyhle kotníčkové boty, které díky svému výraznějšímu detailu oživí celý outfit. Zkrátka a prostě je miluju! Poslední dobou nějak konečně nacházím styl, ve kterém se cítím nejlépe. Streetstylová elegance je prostě moje! Pro zahřátí už jsem jen oblékla černý cardigen a outfit je na světě!
Co vy? máte také nějaké skvělé úlovky ze slev? 
Mějte se krásně a s láskou Míša :**

 /PANTS-TALLY WEIJL/BOOTS-H&M/BAG,T-SHIRT-PIMKIE/CARDIGAN CHRISTINE/

8 komentářů:

  1. Botky mam stejny, jsou uplne nejkraaasnejsi<3

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi, když máš takové černé outfity a k tomu ty tvoje vlasy ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. 4. fotka do konce nádherná<333

    OdpovědětVymazat
  4. Ty kalhoty jsou boží a ty taky!

    OdpovědětVymazat
  5. Ta čtvrtá fotka odspoda je dokonalá. Miluju tenhle jednoduchej, elegantní styl! :) a úplně cítím, jak je ten svetřík chlupaťoučkej :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  6. 'cardigen' :D Mišuč, nejsem si jistá, žejstli to slovo existuje :D Tak jako tak, ten svetřík je úžasnej! Musí být neuvěřitelně chlupaťoulinkej! :3

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je pecka, tyhle boty nos casteji :)

    OdpovědětVymazat