2013-12-15

Hůstý vlasy - foto blok

Hůstý vlasy je název projektu, který vymyslel náš kamarád Matyáš Valeš a díky programu Think Big zrealizoval. Je to půlroční kurz pro dívky z pěstounských rodin, který jim má pomoci s rozhodnutím, kam jít dál. Učí se základy česání, stylu, líčení a focení. Právě focení jsem dostala na starost já, i když nejsem žádný profesionál. Podělila jsem se s nimi o mé zkušenosti a nějaké základy focení, Míša se postarala zase o pózování. Ukázala jsem jim co dělat a nedělat, a nakonec jsem jim foťák svěřila do rukou. Některé výsledky jsou velmi povedené. Závěrem celého projektu bude kalendář, kde se na každém měsíci bude podílet jedna z dívek, navzájem se nalíčí a vytvoří nějaký účes. Dnešní den byl pro mě jednou velkou zkušeností, a tak bych chtěla poděkovat, že jsem se do něj mohla zapojit. Mějte se krásně a s láskou Kikiš :*




/PRÁCE HOLEK/


10 komentářů:

  1. To je moc super nápad! Taky bych se někdy chtěla do něčeho podobného zapojit :) jsou moc šikovný a vy máte velký srdce :)

    OdpovědětVymazat
  2. to je perfektní ! :) skvělý nápad a ty fotky jsou nádherné

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je super! :) Doufám, že uvidíme i výsledek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Závěrečné fotky budu fotit já, takže když dostanu svolení..určitě je sem dám :)

      Vymazat
  4. toto je naozaj krásna vec!
    a je skvelé, že ste toho súčasťou práve vy!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vás obdivuji za všechno co děláte! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý, skvělý..je super, když mladý lidi dělaj něco pro ostatní mladý lidi a ještě je tu firma, která tam dodává to v týhle době bohužel nejdůležitější - peníze..:) A Miško, sluší Ti to pořád víc a víc!

    OdpovědětVymazat
  7. Miško, kde je ten obchod, jak v něm děláš? :)

    OdpovědětVymazat