2013-11-18

MY ROOM DETAILS


Celkem často jste si psali o video, kde ukážeme svoje pokoje. Já na tyhle videa moc nejsem a hlavně nemám svůj pokoj ještě do podrobna zařízený podle mých představ, tak jsem se rozhodla, že udělám článek na způsob ''my room details''. Já miluji jednoduchost, která je propracovaná do detailů, ovšem pořád nebyla možnost, abych si tak zařídila i svůj pokoj. Nesmí v žádnem případě chybět kosmetický stolek, stojan na oblečení a všude kolem polštáře a huňaté deky. Už delší dobu plánuji, že si pořídím gauč a více svůj pokoj zútulním.Tak až bude můj pokoj zcela hotový, můžete se těšit na článek, kde z něj uvidíte víc. Jak jistě víte, tak bydlím jen s mamkou a můj pokoj je vlastně jediná místnost, kterou u nás v bytě využívám. Pokud samozřejmě nepočítám koupelnu a kuchyň. 
Máte raději spíše minimalismus a nebo všude kolem hodně věcí? 
Mějte se krásně a s láskou Míša :**



10 komentářů:

  1. Krásně nafocený!Taky mám krášlicí koutek,ale nemam tam takový pořádek :D

    OdpovědětVymazat
  2. máš krásný pokoj! a super fotky! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super! Ať to udělá i Kikiš prosííím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkně to máš vyfocený a upravený! :) Takový stojan na oblečení bych si chtěla taky pořídit! :) A ta fotka časopisů elle se mi hrozně líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš to nádherné :)) Hlavně ty barvy, krásně sladěné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný pokoj :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. hezké, já mám taky radši spíš jednodušší styl :)

    OdpovědětVymazat
  8. hezké moc :), udělá i kikís? :)

    OdpovědětVymazat