2013-05-07

Our Day video

Milí čtenáři,
Konečně je tu další video. Rozhodly jsem se udělat takový projekt.. nebo.. projekt je asi špatné slovo, ale prostě jsme chtěly napsat, že plánujeme postupně točit videa co přes den děláme a tak :) Dnes je tu první, tak doufáme, že se vám bude líbit :) Mějte se krásně a s láskou M&K :**

18 komentářů:

  1. Vy jste nejlepšíííí! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. super video celkom pobavilo .))

    OdpovědětVymazat
  3. Jak se jmenujou všechny písničky? děkujuu,jinak pěkný video! :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. všechny jsou od Radical Something a ta první je California, potom Step right up a ta třetí teď nevim :D

      Vymazat
  4. díra na silonkách?
    óóóóóóóóóóóó!
    :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD áá to mě totálně dostalo
    miluju vaše videa !! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. podle toho co jsem viděla s váma asi moc zábavy není...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DDDD co by si chtěla, aby do videa daly? Kdyby to bylo něco odvázaného, tak sem určitě napíšeš, že nechápeš, proč se takhle ztrapňujou... OMG..

      Vymazat
    2. Co by si jako chtěla vtipného na videu "náš den"? Ty přes den chodíš v kostýmu opice?

      Vymazat
  6. Super outfity :)) Já jsem teda ještě Bubbletea (nevím jak se to píše, trapas) nezkoušela, ale zkusím :))

    OdpovědětVymazat
  7. Jáá vááás miluju! ♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý video :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé, krásné video holky! jste úžasné..ale nevím, co máš za nápis na té pravé ruce..:) Prozradíš?

    OdpovědětVymazat
  10. Vy jste božský!♥ Takovýhle videa dělejte častěji :D
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  11. to je tak strašně roztomilý <3 :D

    OdpovědětVymazat
  12. vy jste tak trapný až mě to baví :D

    OdpovědětVymazat
  13. Bohužel to video stálo za prd. Bylo to plné trapných obličejů a nemělo žádný účel.

    OdpovědětVymazat