2013-02-12

E.L.F. Cosmetics review

Milí čtenáři,
Před nedávnem nám kosmetika e.l.f. , o které jsme již psaly článek, zaslala několik výrobků k zrecenzování. S Kikís jsme si jich pár vybraly a za minulý týden jsme je stačily nějakým způsobem ozkoušet. Chtěly jsme to celé pojmout jinak, než jen nafotit a psát k tomu dlouhé slohy, proto jsme natočily video. Ve videu se objevují i štítky, kde máte napsány přesné názvy produktů. Takže je můžete potom snadno najít na stránkách e.l.f.u :))) Doufáme, že se vám bude video líbit a jsme s každými dalšími návrhy na videa :)) Doporučujeme přehrát v tom největším možném rozlišení pro lepší kvalitu videa :) Mějte se krásně! S láskou M&K :**




14 komentářů:

  1. super video, ale Míša by si při mluvení mohla třeba svázat ruce, aby s nimi tolik nemávala.

    OdpovědětVymazat
  2. Super recenze, mnohem lepší než ty dlouhé sloháče, jak jste řekly ;) Obě dvě jste strašně roztomilé a Míša má nádherný účes!
    A jako další video by se mi líbila "exkurze" do vašich pokojů, protože jak vidím, tak je máte určitě nádherné!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně skvělé video, taky bych si od nich měla konečně něco objednat:DDD Jo, nesmím zapoměnout: Máte úplně strašně moc příjemné hlasy!!!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé.. vy jste nejlepší :) mě se by třeba líbilo nějaké takové splašené video :D něco z nudy nebo tak :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jste skvělý!:) Je super vidět vás takhle, jste strašně sympatický:)

    OdpovědětVymazat
  6. krásný video :)) mě by se třeba líbilo kdybi jste dělaly nějaké DIY ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Nikdy mě takovéhle videa nebavily, přitom ty vaše mě baví tak moooc :)) máte příjemné hlasy a jste tak sympatické :) Další video by bylo super jen tak natočit co děláte, jak se nudíte a tak :D :) jen tak dál, každopádně!

    OdpovědětVymazat
  8. Super holky :)) mě dneska přišly od nich laky, tvářenka a stíny, viděla jsem to tady u vás, odkaz na jejich stránku, tak sem hned objednala :))

    OdpovědětVymazat
  9. holky, jste úžasné! udělejte videa jaké chcete, hlavně nějaké udělejte!! :D jste fakt perfektníííí :)

    OdpovědětVymazat
  10. "Já mám odstín SPF 15" :DDDDDDDDDD
    To asi nebude odstín , ale jinak super ! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nic proti videu nemám, ale občas si prosím vás dopředu připravte, co budete řikat, jinak jsou vaše vyjadřovací schopnosti dost děsivé, holky. Pak nepůsobíte moc inteligentně. Ale jinak jste sympatické :-)

    OdpovědětVymazat