2012-04-09

red lip and knee socks

Fůůůů konečně je po Velikonocích. Tak co holky, střískali jste pořádně kluky? nebo jste se na to vykašlali jako my? :D
Z našeho dne se stal rázem ten nejkrásnější za celý nás život, vzhlede k tomu, že jsme se dozvěděli tak fantastickou zprávu, že tomu nemůžeme ani uvěřit. Časem se určitě dozvíte o co šlo :)
My jsme se dnes rozhodli strávit tohle velikonoční pondělí jen tak v klídku procházením.. a tvrdým učením angličtiny , kterou co nevidět budeme opravdu potřebovat :D
Outfity jsme dnes docela odflákli, i když nám v nich bylo nesmírně pohodlně :)

 Kalhoty- H&M/Boty- Camaieu/Kožíšková vesta pod bundou- Tally Weijl/ Brýle- H&M




 Boty- New yorker/návleky- calzedonia/tílko- H&M/ svetr- pimkie/ pásek- H&M/šála-lindex




 Ha a jedna společná v zrcadýlku u ''maso a uzeniny ZEMAN'' 


6 komentářů:

  1. pěkné outfity. já jsem Velikonoce prožila v nakupovacím stylu:D

    OdpovědětVymazat
  2. Vy to vždycky odfláknete tak, že vám to nesmírně sluší :).
    Já když to odfláknu, tak vycházím z pokoje pomalu v teplákách :D.

    Taky jsem si myslela, že Velikonoce odfláknu, pro mě je to zbytečnej svátek, ale nakonec jsem byla k nějakějm těm tradicím donucená :/ :D...

    OdpovědětVymazat
  3. rtěnka je super a outfity jsou povedený :) je na nich vidět, že jsou pohodlné a nic nebránilo toulání městem :)

    my jsme byli se skautama na výpravě, takže jsme si nenechali ujít oplatit jim tu velikonoční bolest :D snad má někdo modřiny jako my :D

    OdpovědětVymazat
  4. You both look beautiful :)


    xoxo
    Ina :*

    OdpovědětVymazat