2012-04-18

Paris

Milí čtenáři,
Dnes přidávám další část fotek z našeho víkendového focení. Tentokrát v takovém to stylu '' Paříž''.
Tyto fotky nás bavily možná ze všech nejvíc. tak snad se budou líbit.
Hrozně se mi začal líbit takový baret, jako je na fotkách.Přijde mi velmi elegantní a oživuje parádně outfit. Akorád mám menší problém, že se mi líbí na ostatních ale bohužel ne na mě :D ale třeba najdu nějaký, který mi bude sedět:)
Dnešek byl opravdu velmi zdrcující a unavující. Sice jsem dneska ráno vstala s parádní tvořivou náladou vymýšlet outfit a také že jsem si velmi pohodlný a mě vyhovující vymyslela, ale škola mě unavuje čím dál víc.
Na poslední chvíli se snažím dohonit známky, abych nešla příští rok k závěrečným zkouškám jako úplný hlupák. Určitě to všichni znáte :D
Toto je předposlední téma našich fotek ale v nejbližší době určitě plánujeme další focení, jen co bude trochu sluníčko a hezké počasí :)
Mějte se krásně a užívejte zbytek večera:) s láskou M.












 plus jedna moje fotka z dneška 


3 komentáře:

  1. holky, vy máte náádherný a fakt povedený photoshooty :) slušííí :) baret vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc krásné fotky, holky :)
    PS: Zvu vás na giveaway ;)

    OdpovědětVymazat