2012-03-10

perfumes

Jak jsme říkali, až do středy budou posty neposty a dneska je tu jeden o voňavkách, které používáme.
My preferujeme spíše takové ty elegantní vůně, které nejsou nějak moc přeslazené ale zase naopak ne moc usedlé.
Na ty, které patří mezi naše nejoblíbenější se můžete podívat na obrázcích :)
Voňavky kupujeme většinou v parfumeriích Douglas ale seženete je skoro ve všech parfuemriích.
Voňavky se cenově pohybují od 700- 2000,-

1- Black Star by Avril Lavigne


2- Miss Dior Chérie





3- Wild Rose by Avril Lavigne


4- Nina Ricci- Ricci Ricci


5- Idole d' Armani

6- Chloé

11 komentářů:

  1. Avril má podle mě nejkrásnější vůně, ne moc přeslazené a prostě takové... Young, wild & free :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé parfemy! Avril jsem ještě nikdy nevyzkoušela ale znám hodně lidí co jí má :) tak uvidíím, třeba si jí pořídím. Já mám ted nejraději Million a Heidi Klum :)

    OdpovědětVymazat
  3. .. jinak, vy jste se hledaly až jste se našly, to záhlaví je úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  4. holkyy ste skvělý.!)))
    sleduju vás.!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Chloe je nejlepsi.... A s dovolením vás followuju a zároveň jakožto nováček zvu na můj blog. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímalo by mě, jak voní ta Chloe? Mám v plánu si pořídit tu novou, L'Eau de Chloé, tak jsem zvědavá, jestli tahle značka stojí za to :)

    Clare z
    http://living-in-curliness.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak každej má určitě jinej vkus na voňavky :) ale tu chloé jsme měli obě :) a oboum vyhovovala :) myslím, že celkově ve značce chloé se najde každej protože má docela dost odlišných vůní od sebe :)

      Vymazat
  7. achjo, škoda, že si nemuzeme ke kazde vonavce privonet!
    prosime vas o jeden koment sem: http://handbagforladies.blogspot.com/2012/03/lennys-birhday.html

    OdpovědětVymazat
  8. Už jen ty všechny flakonky vypadají lákavě, Miss Dior Chérie budu muset zajít do parfumerie očuchat, když je tak moc u bloggerek oblíbená :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat